Najczęściej zadawane pytania

1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu simoon.pl?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 790509699.

 
2. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe ?
Nie, zamówienia można składać tylko poprzez sklep internetowy simoon.pl


3. Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.


4. Czy towar dostępny jest od "ręki" ?
Tak, jednak w wyjątkowych sytuacjach na karcie produktu pojawia się informacja o przybliżonej dacie realizacji wysyłki, lub informacja, że towar dostępny jest na zamówienie (w takiej sytuacji Klient zawsze otrzyma informację o konkretnej dacie dostępności towarów). Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone.

 
5. Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce REGULAMIN

 
6. Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 2 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku zamówienia towarów niedostępnych ( pod zamówienie) czas realizacji odpowiednio się wydłuża. Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h ( w przypadku wysyłek kurierskich ) lub 24 h do 72 h w przypadku wysyłek Inpostem (paczkomaty).


7. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie ?
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.


8. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona ?
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z simoon.pl jest ubezpieczona. Ważne jest aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.


9.Czy realizujemy wysyłki zagraniczne ?
W wyjątkowych okolicznościach jest taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.
 

10. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?
Tak, jest taka możliwość. Każdorazowo prosimy o kontakt mailowy butik@simoon.pl


11. Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia - jak mam je przekazać ?
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia.
Odpowiednie pole znajdziesz w realizacji zamówienia, możesz tam podać także uwagę dla kuriera np. "domofon nie działa, proszę o tel." itp.